آپ آپ آپ
نوشته شده توسط : نــ ـ ــوش آفــ ـ ــرین

سلااااااااااااااااااام

آپ آپ آپ شبیه همون هاپ هاپ کردن سگ نیست ؟!

من سه تا آپ کردم ولی نمیدونم چرا همش پاک میشد واسم نظر میدادند ولی بعد از یه روز میدیدم آپم نیستش !! هرچی میگشتم پیداش نمیکردم صداش میکردم ولی جواب نمیداد آخر سر هم واسش یه عزا میگرفتم و چند دونه خرما خیرات میدادم به ثوابش و ...

خلاصه ایندفعه رو پدر این کام بدبخت رو در آوردم و با چکش و جارو و دمپایی به جونش افتادم

که یا درست آپ کنی و یا هم بفرستمت پیش خدا !!! دوستم فریبا که پیشم بود گفت پسوردمو عوض کنم منم همین کارو کردم ولی بازم الان دارم به کام بدبخت فحش میدم

فریبا هم که دستش درد نکنه موقعی که داشتم با کام ور میرفتم دستشو کرد تو چشم

گفتم :چه مرگته ؟!! مرض داری ؟!

فریبا : دارم به مرجان توضیح میدم که داداشم چیجوری دست تو چشم میکنه !!

: خب حالا دستو از تو چشم در آر که کورمون کردی !

اینم از فریبا جون که من بدبخت رو کور کرد الان دارم با یه چشمی کار میکنم شبیه این دزدای دریای شدم (خدایا منو به خاطر این دروغم ببخش!!!)

این چند روز همش دارم میخوابم ظهر میخوابم و صبح بیدار میشم مامانم هم میگه بیدارش نکنید بزارید بخوابه بابام هم قبل از این که بخوابم خداحافظی میکنه میگه نمیدونم الان که خوابیدی کی بیدار میشی

وقتی تا صبح میشینم میگه : نمیدونم شاید عروسی باباته که تا صبح بیدار میمونی (اینو میگه و بشکن میزنه)

وقتی هم که بیدار میشم انقدر گرسنه م میشه که نگو گاو هم جلوم بزارید درسته قورتش میدم

بیدار که میشم این یخچال بدبخت شروع میکنه به خوندن شهادتین میریم هر چی تو یخچال باشه رو تو معده کچیکم خالی میکنم بدبخت این معده اگه زبون داشت تا الات 1340 تا فحشم داده بود

بعد که غذا خوردم بازم دوباره میبینم داره خوابم میاد به قول مامانم مثل خرسی پامیشی بخوری باز دوباره بخوابی ولی مگه میزارن بخوابم ؟!

خلاصه این چند روز واسه من فقط خوابیدن بود و خوردن خوبه حالا لاغرم اگه چاق بودم اندازه فیل میشدم همه به من میگن تو اینقدر میخوری کجا میره چرا چاق نمیشی ؟!!

یعنی واقعا نمیدونید کجا خالی میشه !؟ عجب !!

امروز خیلی سرحالم هم زود بیدار شدم و هم خوابم درست شده و دیگه مثل این خون آشام ها چپکی نمیخوابم

ابجیم هم که دیروز اومد بود منو دید گفت : نوش رنگت سبز شده داری با خودت چیکار میکنی ؟!

: خب چند روزی بود نمیخوابیدم الان دارم جبران میکنم رنگی دیگه نبود بگی ؟!





:: موضوعات مرتبط: خاطرات من , ,
:: بازدید از این مطلب : 1197
|
امتیاز مطلب : 123
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : 31 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: